2016. június 12., vasárnap

Ne haragudjatok..

   Sziasztok! Gondoltam írok egy bocsánat kérő bejegyzést. Iszonyat bűntudatom van, hogy már lassan 3 hónapja nem tudtam nektek új résszel szolgálni. Nekem befejeződött a suli, kezdődik a nyár, szóval megpróbálom jobban aktivizálni magamat. Tényleg mindenkitől, aki olvassa a blogomat, és növeli a megtekintés számomat elnézést kérek. Remélem ezzel nem veszítek el egy olvasót sem.
   Remélem sikeresen, jó jegyekkel zárjátok az évet. Vigyázzatok magatokra a nyáron, tessék sokat pihenni, aztán szeptemberben teljes gőzzel előre.

                                                                              Xoxo.Tł

                                                                                                                                                                            

2 megjegyzés:

  1. Neked is jó pihenést! :D Siess a következő résszel! Már nagyon várom. <3

    VálaszTörlés
  2. Azt hittem nem folytatod, de megnyugodtam :D Várom a következő részeket! :D

    VálaszTörlés