2016. január 9., szombat

3.

"Teljesen mindegy. A lényeg így is, úgy is az, hogy végre eltűnjek az életükből."
   Másnap reggel ismét JaeKyung keltet. Szörnyű érzés a hangjára kelni. Főleg amikor meghallom az egyik végzetes szót: hajmosás. Mivel ebben a házban nekem még ezt se engedték, ezért képtelen voltam hagyni, hogy JaeKyung "mossa", azaz szagassa a hajam. Olyan erősen dörzsölte körmeivel a fejbőröm, hogy sokszor összefutott a könny a szemembe. Borzalmas. Egy ilyen hajmosás után napokig fájt a fejbőröm.
   Egész délelőtt EunJi hétvégi terveit hallgattam, és, hogy mennyire elszeretne vinni magával a pénteki bulira. Még sose voltam házi buliba, hiszen nem mehetek.
   - Szerinted Jason jön majd?
   - Nem tudom - pakoltam a könyveimet - De hát miért nem hívod el? - még sose láttam ennyie kikerekedni szemeit.
   - Megőrültél??? - kérdőn néztem rá. Nem értem EunJit. Neki bárki igent mondana,és nem csak egy buli meghívásra - Tényleg hívjam el? - kezdett el gondolkodni. Hevesen bólogattam. A nap további részében nem beszéltünk erről.
   A mai rajzóra feladata könnyebbnek ígerkezett, mint tegnap. Ma egy tájképet kellett festenünk, de ecset nélkül.
   - Igazán szépen dolgozol - a megzavart hang irányába néztem. JungKook állt mögöttem.
   - Köszi. Mit csinálsz azzal a nagy fenevaddal? - utaltam a kezében tartott nagy fényképezőre.
   - Fótokat készítek.
   - Hát azt gondoltam, hogy nem felmosni akarsz vele - szórakozottan nevetett.
   - Mindenképp felakartam venni ezt az órát, de én nem igazán értek ehhez - kezével a vásznam felé hadonászott - Viszont fényképezni szeretek. Úgyhogy Mrs Mier megbízott azzal, hogy örökítsem meg, hogy hogyan is telnek a hűn szeretett rajzórái. - egy bólintással jeleztem, hogy felfogtam, majd visszafordultam az elkezdett képem felé. JungKook tovább állt, szóval nyugodtan folytathattam a munkát.
   Egy tengerbe süllyedő Napot szerettem volna a vászonra megörökíteni. Megint csak sötét színeket szerettem volna használni, és a világos Nap lett volna az áttörés. A kezemmel igen csak nehéz volt szép, egyenletes vonalakat használni, viszont a színkeverést megkönnyítette.
   Óra után egyedül ballagtam a szekrényeinkhez, ugyanis sikerült rávennem EunJit, hogy hívja el Jasont. Amikor befordultam a folyosóra JungKookot pillantottam meg a szekrényeinknél. Egy pillanatra megálltam, majd tobább sétáltam.
   - Mi szél hozott? - elkezdtem átpakolni a következő órára, és az edzős cuccomat is magamhoz vettem.
   - Arra gondoltam, hogy ebédelhetnénk együtt - szórakozottan vigyorgott. Már megint. Egy kicsit hezitáltam, de hát végülis miért ne.
   - Hmm....EunJinek úgyis dolga van..akkor jó - bezártam a szekrényemet.
   A Nap már nem sütött olyan melegen, mint reggel. Kicsit beborult az ég, és a hangulatom is.
   - Mi a baj? - JungKook észrevette, hogy csak bámulom a semmit.
   - Ja - kaptam észbe - Semmi semmi, csak gondolkoztam - néztem rá kicsit unottan.
   - Hát..jó - ivott bele az üdítőjébe. Tekintetem megakadt nyelésével egy ritmusban mozgó ádámcsutkáján.
  
   A füvespályára tartottam, amikor az egyik teremből zenét hallottam. Gitár alap szólt, közben a zongora billentyűivel játszottak. Beakartam kukucskálni, de hirtelen éneklés is társult a gyönyörű dallamok mellé. Még pár percig hallgattam a kellemes zajt, mikor valaki megjelent mögöttem.
   - Khhmm... - a dal abba maradt - ..beengednél? - egy szőke, nagy mellű, csillogó ajkú...ööö...valamivel találtam magam szembe. A tipikus picsa figura.
   - Nem férsz be az egódtól? - erősen megfestett szemöldöke megemelkedett a meglepettségtől. Úgy döntöttem, hogy nem foglalkozok vele tovább, és inkább sietek az edzésre.
   Ahogy megéreztem a frissen vágott fű illatát, egyből megjött a kedvem a játékhoz.
   - Hol voltál? - EunJi a mezét igazgatta, miközben letámadt.
   - Ööhmm..nem találtam a mezemet, és vissza kellett mennem a szekrényemhez. - a végét egy mosollyal zártam, szóval elhitte. Ha elmondtam volna, hogy mi történt valójában valószínű, hogy nem hitt volna nekem, hiszen nekem nincs nagy szám. Idáig nem is volt..
   - Jól van. Inkább siess átöltözni, hogy kezdhessünk.
   Ahogy EunJi beállt a felhajtóra vettem egy mély lélegzetet, és a kilincshez nyúltam. Csak néztem a házat. Házat, pffhhh...hagyjuk már.
   Szemem sarkából megpillantottam EunJi aggódó tekintetét. Kiszálltam a kocsiból, és megvártam amíg elhajt. Az öreg falépcső minden egyes foka megreccsent, ahogy ráhelyeztem súlyomat. A recsegésre JaeKyung nézett ki az ablakon. Ijesztő volt, ahogy rám nézett.
   Csöndben megvacsoráztunk, majd leszedtem az asztalt. JaeKyung folyamatosan ott állt fölöttem a mosogatásnál. Úgy éreztem magam, mint aki egy lábon egyensúlyozik egy cérna vékony kötélen, és attól féltem, hogy vagy elszakad a cérna, vagy pedig egy kicsit is megbillenek, és leesek.
   Egy idő után megunta a nézésemet. Gondolom elkapta az undor.. Ahogy elhaladt mögöttem, nekem ütközött. Az éles vágó eszköz könnyedén siklott végig ujjamon. Felszisszentem a hirtelen fájdalomra. A szobámba érve kerestem egy ragtapaszt, majd óvatosan a seb köré tekertem.
   Sötét van. És olyan hideg. Minden olyan hideg. Csönd van. Nem látok semmit, és senkit. Senki nem szól hozzám. Senki nem ér hozzám. Egyedül csak te. Csak te tudsz megközelíteni engem. Csakis kizárólag te. És én nem merem..ne merem megtenni azt a végzetes lépést, hogy közel engedjelek magamhoz. Ha ez megtörténne..azt hiszem örökre magamhoz láncolnálak. De nem akarom, hogy megsérülj, mert féltelek... Féltelek, mert... Szeretlek....
  Levegőért kapkodva, és leizzadva ültem fel az ágyamban. Nem tudom, hogy mi volt ez. Rossz álom, de valami mégis segített kilépni a sötétségből.
   EunJivel ma is kiültünk ebédelni. Oldalra fordítottam a fejem és megláttam JungKookot. Egyből észrevette, hogy őt figyelem. Halványan mosolygott rám. Megfogta a tálcáját, és a mi asztalunkhoz vonszolta magát.
   - Mi a helyzet, hölgyek? - ma is szórakozott volt, mint mindig.
   - Éppen próbálom rávenni NaEunt, hogy jöjjön el velem pénteken az egyik csapattársunk bulijára.
   - De hát tudod, hogy úgy sem mehetek.. - mondogattam folyton magam elé.
   - Pedig szerintem jó buli lesz - egymásra néztünk Kookkal - Én is megyek. - arcomat elöntötte kicsit a pír, gyorsan barátnőmre néztem.
   - Akkor még inkább nem megyek! - kerestem egy újabb kifogást.
   - Nézd, NaEun - egész testével felém fordult - Tudom, hogy egy beképzelt seggfejnek tartasz, de nem vagyok olyan rossz társaság..csak kérlek, engedd, hogy megmutathassam - könyörgő tekintetével egyfolytában az én ellentmondó pillantásaimat kereste. Ellágyult a szívem, amint megtalálta.
   - Ki tudsz találni valamit, amivel lekenyerezhetnéd a nagynénimet? - EunJi szeme felcsillant, miután megkérdezzem tőle.
   - Én ne tudnék?
   JaeKyungot sikeresen félre tudtuk vezetni, így ott tudtam aludni EunJiéknél, ami azt jelentette, hogy megyek a bulira. Mielőtt mehettünk volna, még le kellett húznunk egy edzést. Az edzés végén igyekeztünk letusolni, és átöltözni. Mikor kiléptünk az öltözőből Jason állt az ajtóban. EunJi odasietett hozzá, én pedig a lelátó legalsó sorába ültem. Mindketten elindultk kifele, de EunJi megállt mellettem.
   - Figyu..Jason megkért, hogy vigyem el, szóval..el tudnál menni valakivel? - kezeit tördelte, miközben hozzám beszélt.
   - Én el tudom vinni - JungKook sétált le mellettünk.
   - Remek! Akkor ott találkozunk - ugrálva ment Jason után. Kookra néztem, lassan felálltam. Szónélkül sétáltunk egymás mellett a kocsiig.
   - Tudod a címet? - szállt be mellém.
   - Te nem tudod?
   - Most költöztem ide, szóval nem - nevetett fel.
   - Szuper - dőltem hátra az ülésben. Bűntudat jelent meg szemeiben, sajnálkozva hajtotta le a fejét - Lenne kedved valami mást csinálni? - rossz volt így látnom, hiszen nem tehet semmiről, mégis bűntudatot keltettem benne.
   - Nem nagyon ismerek helyeket a városban - még mindig szomorú volt.
   - De én igen. Innen nem messze van egy szép park. Ha gondolod, sétálhatnánk egyet - oldalba böktem és rámosolyogtam. Rögtön gyújtást adott az autóra. Vissza dőltem az ülésbe, és a lámpák általi fény árban úszó utcákat fürkésztem. Szép a város este. Minden nyugodt, és csendes.
   A parkban nem volt senki rajtunk kívül. Kellemes szellő simogatott mindent.
   - Csendes vagy - jött közelebb.
   - Sose voltam az a traccsolós típus - nézek rá.
   - Előttem nem kell szégyenlősnek lenned - kedvesen mosolygott. Bárcsak olyan könnyű lenne..legszívesebben elmondanék mindent, de nincs szükségem mások aggódására, és sajnálkozására - Nem értem, hogy mi az oka a zárkózottságodnak. - hát ha tudnád...
   - Nem szeretem megosztani másokkal a személyes dolgaimat - válaszoltam egyszerűen.
   - Megpróbalhatnád, nem?
   - Tudatosan nem akarom, szóval nem. - látta, hogy erre most semmi esély, szóval hanyagoltuk a témát.
   2 óra múlva visszamentünk a kocsihoz, és JungKook elvitt EunJiekhez. Ahogy Kook beállt a felhajtóra barátnőm egyből a kocsihoz szaladt.
   - Úristeen!!! Normális vagy? Hol a fenébe voltál?
   - Csak elmentünk sétálni, és a kocsiba hagytam a telefonomat. Bocsi..
   - Nem baj - fújta ki megnyugodva a levegőt - Legalább JungKook vigyázott rád. Na menjünk - indult el.
   - Ööhhmmmm... - fordultam oda Kookhoz - Köszi..mindent.
   - Én köszönöm - mosolygott angyali mosolyával.
   - Hát akkor..izé..szia - bementem EunJi után a házba. Felmentem a szobájába, fáradtan ültem le az egyik ágyra.
   EunJi szobája maga volt a tökély. Egészen biztos vagyok, hogy a hozzá hasonló lányok csakis ilyen szobáról álmodnak: tetőteres szoba, két végtelenül kényelmes ágy, csinosan felszerelt hatalmas gardrób, és egy hálóból nyíló fürdő.
   Megint csönd van. És hideg. Nem hallok semmit. Nem hallok senkit. Nem érzek semmit. Nem érzek senkit. Téged se. Nem érezlek. Miért nem érsz hozzám? Miért nem vagy itt velem? Hol vagy? Szükségem van rád... Segíts, kérlek! Nélküled nem megy..nem tudok kilépni a sötétből. Kérlek, érj hozzám. Tudnom kell, hogy itt vagy velem. Nem hallok mást..csak az elakadó lélegzeted.

1 megjegyzés:

  1. Aigo! Ez... Ez nagyon jó! Már most a kedvenceim között van! Nagyon jól írsz,kifejezően, és választékosan! Nagyon tetszik NaEun karaktere szegénynek rossz élete van, de most hogy megjelent JungKook kezd megnyílni! Gyorsan hozd a kövit! :)

    VálaszTörlés